وبلاگ تافتون

وبلاگ تافتون

وبلاگ تافتون

وبلاگ تافتون

وبلاگ تافتون

علت تورم سر سیاه

دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۷، ۰۲:۳۳ ق.ظ

Blackhead یک تورم زیر جلدی است که طبق نظر متخصص پوست، کاملا قابل درمان است و در بسیاری از موارد پس از درمان قابل تحمل نیست. آکنه جوانه زنی جوان از بیماری های شایع در نوجوانی و جوان است. این بیماری باعث ایجاد انواع مختلف ضایعات پوستی می شود. با توجه به ضایعات پوستی در درمان و تجویز این دارو مهم است. به طور کلی ضایعات آکنه به دو نوع التهاب و غیر التهابی تقسیم می شوند. اولین ضایعات در آکنه ضایعات غیر التهابی است که به نام "comedones" نامیده می شود. Comedon اغلب به عنوان رونق زیر جلدی در سطح جامعه شناخته می شود. Comedones یا blackheads (باز) و یا syllabic (بسته). ضایعات التهابی قرمز و گاهی آکنه است. توصیه عمومی برای آکنه "دستکاری نیست". دستکاری جوش ها، به ویژه التهاب التهابی، باعث عوارضی مانند انقباض می شود. به عنوان مثال، دستکاری بدون مواد غیر قابل اشتعال (comedon) نیز باعث این عوارض می شود. در این مقاله ما خواهان صحبت در مورد پخت سیاه است. امیدواریم این توجه شما را به عزیزانتان جلب کند.


علت تورم سر سیاه


زخم های زیر پوستی، به نام comedones، معمولا توسط بسته کردن غده ترشح پوست ایجاد می شود. ترشحات چربی در غدد مانند بالون نمی تواند انباشته شود، وقتی که نمی تواند از دهان باز غده های لیپوفیلی خارج شود. به عنوان یک نتیجه، این تجمع چربی زیر پوست بریلی زیرزمینی رخ می دهد. البته یکی از دلایل اصلی وقوع این جوشها، ارث و ژنتیک است. فرمت موها علل اصلی سیاه و سفید است، اما سایر عوارض جانبی نیز باعث انسداد غده های چربی مانند استفاده از لوازم آرایشی و یا استفاده از پماد در پوست می شود. این می تواند به بدتر شدن یا بدتر شدن منجر شود. علاوه بر این، نمونه دیگری برای کسانی است که به استفاده از مو یا روغن یا ژل مو عادت کرده اند. هنگامی که موهای چرب به جلوی پوست می چسبد، آن را به تشکیل جوش زیر جلدی می انجامد. بین افراد دیگر، نوع دیگری از جوش نیز زیر جلدی نامیده می شود، که علمی به عنوان زخم های زیر پوستی شناخته می شود، که کمدمونات نامیده می شود، اما برخی افراد در نظر گرفته می شوند که برخی از التهابات غوطه ور شده اند. در مورد comedones، این زخم هیچ درد، تنها ظاهر آن است که اگر آنها را در برابر کسانی که آلوده است smeared. بعضی از این جوش های زیر، به علت باز بودن ظریف از اجاق، ممکن است به رنگ مشکی ظاهر شود، که همچنین به نام سیاه و سفید می شود، اما بعضی از آنها دهان کاملا باز و نشت آنها نشت نمی کند، بولسترها یا بولدر ها بسته شده اند. برای بهتر دیدن زخم های سفید، هنگامی که ما پوست را می کشیم، می توانیم تجمع چربی را به عنوان ذرات ظریف روی پوست ببینیم. چیز خوبی در مورد این جوش ها این است که پس از تخلیه ملتهب نمی شوند، بنابراین نیازی به درمان نیستند، اما اگر آنها بیش از حد بزرگ باشند، ممکن است ظاهر ناخوشایند پوستی را نشان دهند. هنگامی که فولیکول های متصل به سطح پوست باز می شوند، سیاه و سفید تشکیل می شوند. همچنین وقتی Camdons باز می شود. علت سیاه و سفید به علت واکنش غدد چربی با هوا است؛ و به علت آلودگی غدد چربی.
ماسک سیاه با روغن کرچک
روغن کرچک حاوی اسیدهای چرب ضروری است که به پوست نفوذ کرده و زخم ها و زخم ها را بهبود می بخشد. همچنین، با داشتن امگا 3 همراه با اسیدهای چرب، رشد سلول های سالم پوست را افزایش می دهد. علاوه بر این، رطوبت پوست سبب جلوگیری از سوختگی پوست می شود و پوست شما از بین نمی رود.
مو درمان مو سیاه و سفید
این گیاه به علت آلودگی ایجاد نمی شود، بنابراین پوست خشخاش بیش از حد روش خوبی برای از بین بردن این نوع جوش نیست و حتی ممکن است بدتر شود، زیرا باعث خشکی پوست و ترشح چربی بیشتر می شود، بنابراین این درست نیست. به همین دلیل، شما نباید هیچ یک از روش ها را برای از بین بردن انفجار سیاه پوست بیش از 2 تا 3 بار در هفته تکرار کنید.
درمان گربه ها با عسل
مقدار کمی عسل گرم را بر روی پوست خود بگذارید و سپس آنها را کمی بعد از اینکه جوشهای گوش را از بین ببرید کم کنید.
مزایا و خواص عسل و دارچین برای پوست و موی و شکم و مو

  • نادر تلکی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی