وبلاگ تافتون

وبلاگ تافتون

وبلاگ تافتون

وبلاگ تافتون

وبلاگ تافتون

درمان درد جلوی پا

سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۷، ۰۱:۴۶ ب.ظ

درمان درد جلوی پا

اگر درد پای خود را با یک بیمار تشخیص داده شود، باید با پزشک خود مشورت کنید زیرا این به دلیل شکستگی ناشی از فشار است. درمان برای کاهش درد پا شامل استفاده از آرتریت، آرام سازی، بستن مفصل و بالا می باشد. توصیه می شود آن را حفظ کنید و در بعضی موارد توصیه می شود داروهای ضد التهاب غیر استروئیدی مانند ایبوپروفن برای کاهش درد و التهاب استفاده کنید. جزئیات بیشتر در زیر آورده شده است: 1- دارو: استفاده از داروهای ضد التهابی مانند ایبوپروفن 2. استفاده از یخ: معمولا بعد از تمرین، محدوده بالایی در مفصل منجمد می شود. 3 پد گرم: گرم کردن پد گرم قبل از ورزش، می تواند گرم شود و گرفتگی عضلات پا کاهش یابد. 4. تغییرات در عمل: در حال اجرا کمتر از آنجایی که درد ناشی از فعالیت بیش از حد یک درمان قطعی و پایدار برای از بین بردن علت درد است، این بدان معنی است که تا زمانی که التهاب به طور کامل از بین برود، میزان فشار بر مفصل کاهش می یابد. 5. استراحت: حتی متخصصان ارتوپدی توصیه می کنند که یکی از سریع ترین راه های کاهش درد پاها این است که توقف و حرکت را متوقف کند، که باعث التهاب می شود. پس از استراحت و بهبودی، بیمار می تواند به تدریج فعالیت های خود را انجام دهد. 6. در اطراف یک استخر: در حال ورزش کردن یا ورزش کردن مانند استفاده از دوچرخه و ماشین آلپ یکی از بهترین راه برای از بین بردن فشار بر روی پا و حفظ تناسب اندام در هنگام بهبود است.
درد استخوان قفسه سینه

* مهم ترین درمان درمانی، کاهش تعداد هفته های فعالیت بدنی است که موجب درد می شود. * فشردهای سرد یا بسته شدن با باند الاستیک همچنین می تواند مفید باشد. * تنش کششی را انجام دهید. پس از گذشت چند هفته، ورزش و یا فعالیت بدنی می تواند به درد بازگردد، اما شما باید مراقب باشید، در ابتدا، در این زمان شدت فعالیت ها به آرامی افزایش می یابد، و در مرحله دوم، قبل از انجام هر گونه فعالیت بدنی، بدن گرم می شود باصطلاح؛ یعنی استحکام کششی کافی بود. اگر درد دوباره شروع شود، فعالیت را متوقف کنید، کرم سرد و استراحت برای چند روز و شروع دوباره فعالیت، اما با سطح دوباره کمتر از قبل.
علت درد استخوان در مچ پا

علت درد در پاها این است که فشار زیادی روی پاها و بافت همبند ایجاد می کند که استخوان را به عضلات اطراف آن متصل می کند. این فشارهای بالا معمولا بوجود می آیند: 1) در حال حرکت با یک جهش و پوشش 2) در حال اجرا با یک کفش نامناسب 3. انجام فعالیت های ورزشی که در آن سرعت حرکت و توقف های ناگهانی ناشی می شود افزایش فعالیت، شدت و سرعت می تواند به درد در پاها، به خصوص اگر عضلات بخاطر خستگی فشار را تحمل نکنند پاها بیشتر به پاها جذب می شوند. مردان بیشتر به درد درد در پا مبتلا هستند، مانند شکستگی فشرده سازی
پیشگیری از درد در مچ پا

مطالعات متعددی در مورد پیشگیری از درد در پاها انجام شده است، اما هیچ یک از آنها به روش پیشگیرانه و مداوم شناسایی نشده است، بنابراین آزمایش های بیشتری باید طراحی شوند. با این وجود، یکی از یافته های امیدوارکننده، اثربخشی قرار دادن کفش های کفش در کفش در طول ورزش است. همچنین توصیه می شود از یک فوم مخصوص برای اصلاح تورم بیش از پاه (در صورت این عارضه) استفاده کنید. علاوه بر این، بهتر است که کفش ورزشی خود را به طور مرتب تغییر دهید. همچنین، افزایش تدریجی در زمان رانندگی در طول روزهای استراحت نیز بی ارزش نیست.
تشخیص درد در جلوی پای

پزشکان معمولا از اشعه ایکس (اشعه ایکس) از زانو به پایین برای تشخیص افتراقی استفاده می کنند و از زمینه حدس زدن شکستگی فشرده سازی استخوان برای بیماران مبتلا به زونا. با این وجود، تمام فشرده سازی در تصاویر رادیوگرافی تشخیص داده نمی شود. در بعضی موارد، پزشک نیاز به اسکن استخوان از پای پایینی را برای تشخیص درد درد و شکستگی فشاری تشخیص می دهد. در اسکن استخوان، مقدار بسیار کمی از مواد رادیواکتیو معمولا به داخل بازو تزریق می شود، سپس دوربین گاما برای تشخیص پرتو منتشر شده از مواد تزریقی استفاده می شود. به این ترتیب، شکستگی فشرده سازی یا هر گونه تغییری که ممکن است در استخوان ها در نتیجه درد پا رخ دهد، نشان داده شده است. اسکن های MRI گاهی برای تشخیص بین درد سوزش و شکستگی فشرده استفاده می شود.

  • نادر تلکی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی